ilham dapur

ecehhh.. macam nak buat segmen "deko dapur impian ku" pulak.. ekeke..
bukan apa, bila tgk dapur sendiri - aku rasa macam tongkang pecah pulak.. hehe.. tak teratur - manjang berterabur je.. tensen tul..
so, bila dah google sana-sini, tup2 ternampak lah idea2 bernas nih.. aku pun x ingat website mana tah yang aku copy gambar ni, tapi terima kasih banyak buat pencetus idea di dapur nih.. almost idea ni datang dari ikea..



 sangat ringkas dan teratur - baru lah tenang nak basuh pinggan mangkuk kalau cenggini.. (hah.. memang dah dasar pemalas - lagi mau banyak cite! ekeke....)



 bila tgk idea yang ni - senang nak capai rempah ratus.. tapi tu la, rak stainless steel cenggini je dah beratus-ratus... erkk...



 kalau lah aku tukang kayu - dah lama gaknya rak ni ada kat dapur rumah aku.. huhuhuu...


 
macam macam idea - sedia duit aje.. 



sori lah tak dapat share dapur aku yang tak semenggah tu.. malu la i.. hehee.. ntah bile la gaknya aku leh make over dapur kesayangan tu gaknye... anyway, tak salah simpan angan2 kan.. 

babai




 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...